Longwood garden

Idag var det härligt väder sol och riktigt varmt och skönt. Först gick Maja och jag ett varv runt sjön. Efter det åkte vi till Longwood garden ett härligt ställe med fantastikst fina trädgårdar, blev inspirerad att börja gräva när jag kommer hem. Lite tidigt på säsongen än så länge så det var inte så mycket som slagit ut ännu, men vi hade en härlig eftermiddag där. Sedan åkte vi till WalMart, nu kan jag skryta med att jag handlat där också.

Vårfin bakgrund



Lite mer shopping



Nu är klockan 8 pm här i USA och vi drar iväg för att kolla in KMart, Anders suckar men kanske vi kan lura på honom något också.

Uppdatering: Det blev bara Anders och Petter som handlade den här gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0