Snart slut på resan snyft!!!

Just nu sitter jag med ömmande fötter på ett hotell i Washington DC. Oj så mycket vi gått idag...undrar varför jag inte tog med mig stegräknaren. Vi var utanför Vita huset men vilken besvikelse det var, det var ju inte alls så stort som jag trodde. Sedan vandrade vi runt på gatorna och värmen gjorde att vi blev trötta och törstiga, vi gick in i ett fd posthus där det fanns en foodcourt. Innan vi fick gå in så var det säkerhetskontroll, tänk er en sån som är på flygplatserna, gå genom en båge och väskan fick jag lägga på bandet för genomlysning.Suck! I alla fall åt vi en bit mat sen var det dags igen för att gå, gå, gå, gå.....

Petter och Anders besökte två museum medans Maja och jag tänkte shoppa, men vi hittade inte några affärer så vi vandrade mest omkring. Imorgon åker vi tilbaka till "Majas hus" och sen på onsdag är det dags för oss att åka norrut mot NY igen.

Helgen var bra vi åkte till Ridgewood strax utanför NY i lördags och träffade släktingar, det var jättekul! Vi sov över och på söndag åkte vi ner mot Philadelphia igen. Vi försökte ta oss in på ett nöjesfält "Six flags" men tyvärr var det bara öppet för veteraner den dagen. Så det fick bli en lugn söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0