Bildkavalkad

Äntligen har jag fått låna en data uppkoppling så jag kan uppdatera bloggen. Sedan sist har det hänt en hel massa saker. Först flyttade vi växthuset och sedan har vi gått på inne med golvläggning och tapetsering. Köket har kommit men inte satts upp det blir den 6 oktober och efter det är det inte så mycket kvar innan vi får flytta in. JIppie!!

Växthus på väg!




Skönt att det gick bra..



3 kammarbrunnen på plats



Infiltration



VArdagsrummet tyvärr inte färdigtapetserat pga av att smygen runt altandörren inte är uppsatt.



Vårt extra hörnfönster blev jättebra!



Hallen, lyckades inte rotera bilderna så ni får vrida på huvudet....



Badrummet



och igen



Majas rum



Petters rum



Allrummet



Köket fullt av grejer






Tvättstugegolvet


Kommentarer
Postat av: Katja

Vilken snygg och diskret husfärg! Den skulle jag vilja ha till mitt nya hus =). Skulle man kunna få färgkoden?

2010-04-02 @ 21:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0