Idag firar vi!

Maja har tagit körkort, så nu är vi snart billös! Jätteroligt att det gått så bra endast 13 dagar efter 18 årsdagen. Grattis!!!

I helgen jobbade vi lite på tomten och gjorde i ordning en hörna med en grill/eldsfat. Överraskad blev vi när Anders kusin Lena från Skövde trakten kom på besök, jättekul och helt oväntat, hoppas det inte dröjer så länge tills vi träffs igen!
 
Visar lite bilder från den nya grillplatsen inte helt färdig då det fattas rätt möbler, men vi ställde dit en gammal parksoffa så vi kunde inviga eldfatet med att grilla korv.

Vi byggde en ram av tryckat virke som vi fyllde med grus, i en kvadrat i mitten la vi marksten, Bakom soffan står tre oljelampor så här kan vi leka öråd, bäst man passar sig så man inte blir utröstad!




Ormbunken som jag var och grävde upp vid bäcken har tyvärr däckat av den intensiva blåsten.



Fiffigt tycker jag själv, min gamla kvarnsten la jag på en toppig sten och fick ett utmärkt bord!



Byggställningarna togs bort idag så nu ser man huset lite bättre.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0